Sunday 24 May 2015

Mavellous Xlite : True Detox



 MaVellous Xlite TrueDetox bertindak dengan cara : 
Membakar Lemak
Mengurangkan Berat Badan
Membersih & Penyahtoksin
Meningkatkan Sistem Imun
Menyihatkan & Melancarkan Sistem Pencernaan dan Penghadaman
Meningkatkan Tenaga

 7 Tanda Anda Perlu Bilas Usus Anda : 

Apabila usus besar anda sudah lagi tidak efisyen untuk mengeluarkan barang buangan dari tubuh anda, ianya boleh menjejaskan hampir setiap aspek kesihatan anda. Berikut adalah 7 tanda-tanda amaran yang paling biasa apabila usus besar bermasalah:

 Anda selalu letih dan tidak bermaya walaupun tidur yang cukup.
 Anda susah untuk kurus walaupun sudah berdiet dan mengawal pengambilan kalori.
 Kulit anda pucat, kusam dan kadang-kadang berjerawat.
 Anda tidak membuang air besar setiap hari.
 Anda selalu mengalami masalah kembung perut dan rasa tidak selesa.
 Mulut dan badan anda berbau walaupun anda mengamalkan kebersihan yang baik.
 Anda selalu sakit
Usus besar yang tidak bekerja dengan betul bukan sahaja boleh menjejaskan sistem pecernaan tetapi seluruh tubuh anda. Fungsi utama usus adalah untuk membuang air dari najis dan kemudian mengeluarkan najis daripada badan. Tanpa perkumuhan najis ini , toksin boleh terkumpul di dalam badan dan boleh membuat anda sakit. Bahan toksin ini juga boleh meresap ke dalam badan anda dan boleh menyebabkan tindak balas alergi.

MaVellous Xlite TrueDetox adalah adunan formula premix hebat yang bekerja secara sinergi untuk membantu tubuh di dalam proses detoksifikasi, program pembersihan dan juga menurunkan berat badan.Penambahan Daun Lotus, Aloe Vera, Chlorophyll dan Wheat Germ bersama-sama dengan bahan-bahan lain seperti Epal Fiber, Lemon dan Fructooligosaccharides membantu menyediakan vitamin, nutrisi dan antioksidan yang diperlukan oleh badan dan berkesan untuk membersihkan serta menghilangkan lemak yang tidak dingini.
++++++++++++++++++++++++++++

Apa kaitan detox dan kurus
Proses detox akan buang kotoran dan bersihkan usus. Proses kuruskan badan kadangkala tidak berkesan bukan kerana sesuatu product yang diambil tapi kemungkinan besar ianya berpunca daripada usus yang penuh toksik dan tidak menyerap nutrisi dari product secara optimum. Jadi jika anda nak kurus atau dalam proses nak kurus, perkara pertama yang pelu dibuat adalah detox! Bersihkan usus anda supaya penyerapan vitamin berlaku dengan lebih berkesan dan optimum. Ini kerana nutrien tertentu iaitu carbo, protin dan fiber memainkan peranan yang besar dalam proses penurunan berat badan. Contohnya protin sangat penting bilamana seseorang nak kurus. Protin membantu dalam membina dan membaiki tisu-tisu otot supaya kadar metabolisme badan dapat dipertingkatkan dan seterusnya membakar lemak untuk ditukarkan kepada tenaga. Jadi adalah penting zat protin dapat diserap dengan baik oleh usus. Jika usus penuh toksik, zat protin tidak dapat diserap dan peranan protin tidak berlaku dengan cara yang optimum.

++++++++++++++++++++++++++++
Formulasi istimewa MaVellous Xlite ini diformulasikan dengan:
PhytoCellTec Malus Domestica (Stem Sel Apple)-
Berfungsi untuk memperbaharui sel – sel tubuh untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan organ dalam tubuh badan anda bagi mencapai kadar metabolisma pada tahap yang sempurna.
L Carnithine adalah sejenis amino acid pembakar lemak. Jumlah carnitine dalam sistem badan anda akan menentukan berapa banyak lemak yang boleh dihantar dan dibakar.
Ekstrak kopi hijau -dapat membantu penurunan berat badan kerana kesannya terhadap metabolisma glukosa dan lemak. Dalam satu percubaan klinikal yang kecil, 16 individu yang mempunyai berat badan yang berlebihan mengambil dos berbeza ekstrak kopi hijau telah hilang purata 7 kilo dan 16% dari lemak badan.
Citrus Aurantium mempunyai keupayaan untuk meningkatkan thermogenesis dan juga dapat mengurangkan selera makan. Citrus Aurantium membantu memecahkan lemak dengan meningkatkan lipolisis dan pada masa yang sama meningkatkan kadar metabolisma.
White Kidney Bean- Bertindak sebagai penghalang kanji semula jadi atau ‘natural starch blocker’, ianya dapat mengurangkan penyerapan karbohidrat dan mempercepatkan proses penurunan berat badan.
 Wheatgrass dapat membantu dalam proses pembersihan darah, menyahtoksin dan pembersihan kolon.
 Garcinia Cambogia mempunyai bahan ekstrak natural yang dipanggil hydroxycitric acid (HCA). Kajian telah menunjukkan bahawa HCA dapat mempercepatkan proses penurunan berat badan sehingga tiga kali ganda dengan dua cara iaitu dengan menyekatkan penyimpanan lemak dan mengurangkan selera makan.
Mavellous XLite juga diformulasi dengan kandungan serat atau fiber yang larut air yang mana bertujuan untuk membantu melawaskan pembuangan air besar tanpa menganggu perut.

Secara keseluruhannya, fungsi Mavellous Xlite adalah :
 Meningkatkan kadar metabolisma
 Menghalang penyerapan karbohidrat

 Detoksifikasi ( membersihkan usus drpd kotoran yg melekat).
Mempercepatkan proses pembakaran lemak
Mengawal selera makan.
Mempercepatkan proses penurunan berat badan
 Meningkatkan tenaga & meremajakan kulit serta awet muda.
Meningkatkan prestasi kesihatan secara keseluruhannya dan membaikpulih kerosakan sel dan tisu di kesemua sistem badan
Melawaskan pembuangan air besar

Cara Pengambilan:
Minum MaVellous Xlite selepas sarapan dan minum TrueDetox sebelum tidur.

TESTIMONI MARVELLOUS XLITE TRUE DETOX






BUTIRAN PRODUK :
HARGA KAMI : RM 45 SEM / RM50 SS

KANDUNGAN : 120 BIJI / TAHAN 2 BULAN
** 100 % ORIGINAL (MONEY BACK GUARANTEED)
** POS ISNIN - JUMAAT
** PENGHANTARAN MENGGUNAKAN POS LAJU
** TRACKING NO AKAN DIBERI SETELAH SELESAI URUSAN POS BARANG
** ADA FREE GIFT 

ORDER & PERTANYAAN LANJUT :
WHATSAPP / TELEGRAM : 0175345347

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in